Zwroty i reklamacje

 Zwroty i reklamacje

Skrócona procedura zwrotów (pełny zapis poniżej):

1. W ciągu 30 dni od otrzymania towaru poinformuj nas o zamiarze zwrotu wysyłając informację o odstąpieniu od umowy maila na adres zwroty@obuwiekamp.pl. Wypełnij formularz zwrotu (prosimy o nie przesyłanie nam formularzy mailowo). WYMAGANE JEST ZAŁĄCZENIE FORMULARZA DO PACZKI ZE ZWRACANYM  OBUWIEM. Wzór formularza możesz pobrać klikając tutaj. Możesz też użyć własnego wzoru, ważne jest podanie imienia i nazwiska, numeru zamówienia, nazwy zwracanego obuwia, oraz numeru konta na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy.

2. Zapakuj obuwie tak, aby dotarło do nas w nienaruszonym stanie. Pamiętaj! nie przyjmujemy obuwia, które nosi ślady użytkowania.

3. Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę wysyłki (kurier/poczta/paczkomat) i odeślij obuwie na na adres: ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny, lub do paczkomatu.

Dane do wysyłki paczkomatem:
email: paczkomat@obuwiekamp.pl
tel: 607-986-620
Paczkomat: CKP01M (adres paczkomatu: Częstochowska 82, Cykarzew Północny 42-231)
Gabaryty paczek: Dla 1 pary obuwia należy wybrać gabaryt B, dla 2 lub więcej par gabaryt C

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

4. Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni. Dokonujemy pełnego zwrotu za zamówienie, czyli kosztu obuwia wraz z kosztami najniższej możliwej do wyboru dostawy do klienta. Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

Przykład 1: Podczas składania zamówienia dostępna jest opcja darmowej dostawy. Zwrotu dokonujemy jedynie za obuwie, nawet jeżeli klient wybrał inną, płatną opcję dostawy.

Przykład 2: Najniższa możliwa dostawa wynosi 10,99zł, ale klient mimo to wybrał droższą formę dostawy np. za 19,99zł. W taki przypadku zwrotu dokonamy za obuwie + 10,99zł.

Wygodne Zwroty

 

 

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zwroty@obuwiekamp.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.

Bieg trzydziestodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@obuwiekamp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 000 000 000

Email: example@example.com

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl