Zwroty i reklamacje

 Zwroty i reklamacje

Skrócona procedura zwrotów (pełny zapis poniżej):

1. W ciągu 30 dni od otrzymania towaru poinformuj nas o zamiarze zwrotu wysyłając formularz odstąpienia od umowy maila na adres sklep@obuwiekamp.pl. Wzór formularza możesz pobrać klikając tutaj. Możesz też użyć własnego wzoru, ważne jest podanie imienia i nazwiska, numeru zamówienia, nazwy zwracanego obuwia, oraz numeru konta na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy.

2. Zapakuj obuwie tak, aby dotarło do nas w nienaruszonym stanie. Pamiętaj! nie przyjmujemy obuwia, które nosi ślady użytkowania.

3. Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę wysyłki i odeślij obuwie na na adres: ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny. Po wcześniejszym kontakcie mailowym, lub telefonicznym możliwe jest również odesłanie obuwia do paczkomatu. Nie odbieramy paczek za pobraniem, klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

4. Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni, ale zwrotu środków dokonujemy przeważnie maksymalnie w ciągu 1-2 dni po otrzymaniu obuwia. Dokonujemy pełnego zwrotu za zamówienie, czyli kosztu obuwia wraz z kosztami najniższej możliwej do wyboru dostawy do klienta. Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

Przykład 1: Podczas składania zamówienia możliwa jest darmowa dostawa. Zwrotu dokonujemy jedynie za obuwie, nawet jeżeli klient wybrał inną, płatną opcję dostawy.

Przykład 2: Najniższa możliwa dostawa wynosi 10,99zł, ale klient mimo to wybrał droższą formę dostawy np. za 19,99zł. W taki przypadku zwrotu dokonamy za obuwie + 10,99zł.

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@obuwiekamp.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.

Bieg trzydziestodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@obuwiekamp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Ogrodowa 82, 42-231 Cykarzew Północny

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 000 000 000

Email: example@example.com

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl